She's got a ticket to ri-hi-hide.

helt underbart att det är ett nytt år! 2o11. igår åkte jag och lisa till hornstull och drack röd champagne med mamma och skålade in det nya året redan vid 16. sedan for jag och lisa iväg på middag.

jättesnyggt kort på mig! är alldeles vit i fejset! ;) tack vare blixten.

och så lite misslyckade bilder på fireworks, innan..

det blev en bra bild!

älskar min nya oversizetröja. pizza har vi ätit och soffhängt. härlig bakisdag. ♥


ja. jag drack ganska mycket igår. så jag och lisa drog hem innan midnatt. och tunnelbanefärden gick inte helt galant, jag kände mig otroligt illamående, så lisa satt med en plastpåse framför mig. hahaha! väl hemma så däckade jag på soffan och lisa fick slita upp mig innan tolvslaget. ut och skåla mera och sen totaldäckade jag igen, typ fem över midnatt. hahaha. jag var så salongsberusad att jag inte ens kunde svara på älsklings sms vid 21. jag tål inte alkohol!


Kommentarer
Postat av: anneli

du är grym på att dricka alkohol, det märkte jag sist! och, fresita for the win!!

2011-01-02 @ 19:13:36
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0