Started slow and then love took control.

jag hade lite bråttom imorse. och hade en tjockis/ful/ingenting passar-dag.



och jag kan äntligen använda skorna från helvetet. får inte skoskav längre! :)

mötte anna i hornstull, och vi satte oss på ett fik vid högalid och slet håret av oss pga matten. jävla ekvationer. och lite flera svordomar på det..

efter att anna gav upp, så delade vi på oss och jag gick hem till mamma för att plugga lite mera. och så kom lillasyster och vi hade tjejmiddag. det var roligt att det bara var vi tre.


på tåget hem satt det en pinsam brud. hon gick också av i danderyd. och då hade kjolen åkt upp. och hon märkte inget. HAHAHAH. plus att det var hål i strumpbyxorna precis på rumpan. jag frågade lisa om jag skulle säga till henne, lisa bara; NEEEEJ! haaha.

NU: mera matte :D

Kommentarer
Postat av: Emma

denice du får mig att känna mig SÄMST på matte :(



det heter cafe 60, låg på sveavägen tror jag :) det var jättemysigt!!

2011-01-31 @ 00:06:15
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0