Take it down to paradise city.

jag och lisa åkte till mamma idag och lunchade med henne.

vi var uppe på lagret och rotade i gamla saker. och sen ringde erik mig och frågade om han skulle skjutsa hem oss, så då började vi packa på oss massa grejer att ta med oss hem.

det var bara det att vi åkte precis när "rusningstrafiken" började. (väldigt konstigt ord, dock. rusning? man står mest stilla) tog över en timme att komma hem... så jag tog kort på bilar som åkte förbi. hahaha. en blam-blam till albin. om han nu läser min blogg.

här är kuddarna jag shoppade idag. JAG ÄLSKAR DEM. svinmysiga!


nu är det dags för middag och fredagsmyset med lite vänner. ♥

ps. CHRISTIN, jag saknar dig och längtar tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0