Teach me whatever you want.


var bara tvungen att ta kort på korridoren och MMSa till malena. hennes svar: "Skolan!!!! Haha"



idag hade jag mitt betygsnack med läraren elisabeth. hon sa: "jag tycker du ska gå hem och söka till matte C." (så nu har jag gjort det. hahah) :)))) och på lektionen tycker jag att elisabeth började säga mitt namn onödigt många gånger. för när jag svarade på en fråga säger hon; "hörde alla vad denice sa?! och anna klottrar direkt i mitt block: MVGBARN! ursäkta mig för jag gillar matte. buhu. när jag stod och väntade på anna vid entrén kom det en snygg kille och sa hejdå till mig. undrar om han går på matten?? äh, men när jag äntligen kom hem så hade lillsyrran gjort TACOS. yummi.

JAG HAR HAFT TYP VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS BÄSTA DAG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0