The one where everybody finds out.

vilken produktiv dag!! näe. vaknade, räknade matte, skar mig i fingret med sylvass kniv, blödde, kände mig svimfärdig, räknade matte, somnade. vaknade av ett dolt nummer ringde, svarade inte (fan!) somnade om.

mötte anna och alissa i slussen. och sedan vidare mot skolan. kunde inte räkna alls, var dödstrött och dödshungrig. klockan blev äntligen 20:50 och vi fick gå. hahahaha, det blev en liten miss i kommunikstionen mellan mig och anna utanför entrén och så ringde älskling så jag sprang mot tunnelbanan. när jag har kommit ända till bergshamra ringer anna och skrattar och bara; "var fan tog du vägen?" hahahaha... ;)

hann handla på vägen hem innan bussen gick och så har jag nu pratat i 1 timme och 43 minter med ellen. aaah, haha alltid så långa samtal. det är knasigt. det går liksom bara så fort. :P

gissa vad jag gör nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0