"The why of the situation"



G-R-Y-M dag! åkte till universitetet där vi hade gruppmöte, susanna, danne och hanna und moi. imorgon blir det redovisning a'la hängagubbe. (hahahaha!!! seriöst!) jag fick den danska hundeide (jag ska göra kaos med honom när jag hänger honom!) måste skriva fem frågor och ha lite bakgrundsfakta och ledtrådar. började med frågorna vid två tiden idag men orkade inte göra klart allt, så jag sköt på det - dvs, jag måste göra nu och klockan är halv elva och jag har inte käkat middag än, men erik står i köket med förkläde och trixar. ERIK DISKADE IDAG. taaaaaaaaaaaaack!!!!

juste, och så lämnade jag min dator hos pappa och ken1. när jag gick från bussen och pratade med linda i telefon så kommer det fram en stor mörk man och säger, "WAZUP BABY?" hahahahaaaaaaa. och sen åkte jag till skolan för att ha matte.b. och när jag kommer till klassrummet och precis ska sätta mig vid en bänk hör jag någon som ropar, "DENICE!!" jag vänder mig om och där sitter anna!! haha, thank god.

efter matten så åkte jag hem, satt och filosoferade lite på tunnelbanan och kommer på att malena läste ju matte.b förut. så jag smsar henne och frågar om jag får köpa hennes bok. hon ringer upp och vi snackar i närmare en timme, vi ska fika på lördag!!!!!!!! ♥ allt löser sig och allt är så jävla bra idag!!!!!!!!!!!!

nu väntar jag på middagen. lär bli LITE sömn inatt. puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0