There's not a day that I could go without you.

ifredags efter jobbet åkte jag till farsta centrum för att möta linda, vi skyndade till systemet och åkte sedan till petra och drack vin. efter några timmar gjorde vi sällskap och jag åkte hem. höll på att somna på tåget :P

när jag kom hem pratade jag en stund med ellen innan hon förfrös fingrarna. sen totaldäckade jag vid typ halv elva. älskling ringde 3 gånger och jag hörde ingenting. snacka om bombad. men vid 3 vaknade jag och var urpigg. och kunde inte somna förän 2 timmar senare. hahaha.

ikväll mötte jag malena i stan och vi fikade i flera timmar. gud vad mycket vi har att prata om hela tiden. och jag fick hennes mattebok! WOHO! :) så imorgon ska jag göra alla uppgifterna till måndag! nice nice nice. men nu är jag skittrött. nu ska vi bara ta det lugnt och imorgon blir det massa mys med mina sötisar i norrtälje. och så får jag träffa albins jang för första gången. :) godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0