Three seconds is enough for my heart.

jag älskar min familj, jag älskar min familj, jag älskar min familj.

underbara christin och albin kom tidigt imorse. vi myste i v-rumemt och spelade supernintendo. och åt varmkorvboogie till lunch. varmkorv - gud vad längesen! numera är det christin som är rödluvan.


lisa lämnade oss för jobbet.

albin spolade bort blä.

och 20 minuter senare stensomnade han i soffan. hahaha. sötunge.


sen kom farmor, då tog farmor med sig albin ut och så åkte de tog och buss. fram och tillbaka till centralen. haha, kan någon unge älska att åka buss och tåg mer än lille herr rosén? någon timma senare möttes vi alla + jonas upp på pizzerian och handlade pizza! typ fjärde eller femte gången jag äter pizza - DET HÄR ÅRET! det känns ju bra. hahaha.

jag älskar min familj. speciellt alla medlemmar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0