You can't outsmart stupid.


jag ska läsa om the clinical method. men jag kan inte ta in texten för jag kommer på mig själv tänka på massa annat. det är irriterande. så jag ska skriva av mig allt i min bruna sammetsbok. sen då ska jean piaget få se på annat!

tänk vad underbart om jag skulle bli klar idag med tentan! då kan jag koppla av och göra allt roligt jag har planerat för helgen. och så kan jag få lite break innan vi ska samlas på onsdagmorgon för att planera och fixa inför den muntligagrupptentan som infinner sig på torsdagmorgon! för juste, på onsdagkväll börjar matte.b kursen också. yey. koncentration, disciplin och en massa jävlaranama! & kaffe.

Kommentarer
Postat av: ellen

du är såååå duktig :) hur går det med ögat?

2011-01-07 @ 13:28:20
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0