You don't mind living in this bubble.

det fanns gamla tåg på gröna linjen, typ första gången ever jag ser det. och det fula röda var fult. vi åkte liksom på fel sida av spåret. istället för att åka söder ut på vänster sida, så åkte vi på höger! wierd.

söta petra stod och lagade broccolipaj när jag kom!

sötaste julgranen jag sett!

vi satt och målade naglarna och pratade skit. pratade om allt möjligt. och på vägen hem så pratade jag med en trevlig dam på bussen. haha. men jag har ont i mitt öga, det känns som jag måste blunda hela tiden. och det gör mig trött. ska tvätta bort sminket och klä om till mysis och somna INNAN 01 ikväll. ska upp tidigt och skriva tenta imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0