A fucker of love.

gud vad jag har lekt idag. albin och jag lekte lejon. vi jagade varandra. jag var mänsklig studsmatta. vi rullade nerför backen på gräsmattan och jag fick norsk fylla. vi lekte med katten i mobilen. katten som härmar allt man säger. och albin säger: "jag bajsade förut." haaaaaaahaaaaaaaaa. bajshumor är ju så barnsligt roligt! när jag var trött och satte mig i soffan och låtsades sova kom albin och slog mig och drog mig i handen och sa; "dedde, kom. busa mera!!" mitt lilla hjärta. ♥


på bussen hem var det drama, drama, drama. jag älskar drama. väktare fick komma och ta hand om alkiskärringen som skrek åt stackars busschaffisen och sparkade på grejer!

när jag kom hem var lillasyster spårlöst borta. men så helt plötsligt kom hon och steffi. och nu har vi suttit på balkongen och haft tjejsnack. ni vill inte veta om vad. ;)




jag är INTE trött, men måste tvinga mig hem till john blund. PUSS & KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0