A week of memory for a lifetime.

hur kan en vecka gå så fort? när alla andra veckor går så långsamt?

i måndags åkte jag till borås. vi gjorde inte så mycket den dagen. jag var rätt trött och seg, så på kvällen kollade vi film och jag somnade som vanligt i soffan. på tisdagen var jag hos kicki i 1 timme och pratade med mormor & morfar. ♥

efter det mötte jag upp ells & anneloo och vi åkte till ryssby med picknick, en varsin sallad och lite kaffe. men det blev inte så långvarigt för sedan kom fido och hämtade upp oss och vi åkte ut till vegby.

vi skulle spela minigolf i vegby, men när vi kom dit så regnade det och vi åkte till lager 157 istället.

vi drog en fika på 157 också, och så kom tysken och sedan bestämde vi oss för att börja minigolftävlingen.

jag och ells körde den där, röka samtidigt som man puttar. fast vi hade tyvärr inte med oss träningsoverallerna. men det gick... hahah åt skogen ändå. jag kom sist.

så jäkla irriterande att när vi var vid sista banan så började det SPÖREGNA. jag och anneloo var nog rätt stressade för vi fick  hur många slag som helst, medans fido och tysken båda satte den på hole in 1.

och fido vann hela skiten. så alla fick köpa något till honom. hahha, här är hans priser.



på onsdagen mini-roadtrippade vi till göteborg, för att gå på liseberg!!!! my first time!

och det första vi gjorde var att gå spökhuset. BÄST!

mina snygga tjejer!

och så vann hon!!



på torsdagen så knallade jag och ells till knalleland och köpte lite bra saker, som bib och bakismat. för det var ju sommartorsdag och danny spelade ju. först gick vi hem till stefan på förfest.

det var vi. stoffe, ells, thomas, ramin, stefan und moi. jag blev alldeles för full.
 
men här är han, danny!


ush, jag var verklingen jättejättejättefull. mot slutet av kvällen bad jag om ellens nycklar och gick ut. egentligen hade jag nog tänkt gå hem, för jag mådde så dåligt. men när jag kom ut, så stod stefan där. han ropade på mig och så satte vi oss på en trappa och sen efter en stund kom ells och thomas. och det här sysselsatte vi oss med, efter att vi hade åkt rutschkana. jag och stefan var mycket bättre team än ells och thomas. hahaha.  

och sen skulle pojkarna bada... i viskan. "testa! algerna drar liksom ner en. skit häftigt!"

jag och ells fick bära hem deras kläder eftersom de skulle simma mera. när jag bar stefans byxor så trillade en efter en sak ut. först snusdosan, hemnycklarna och sist plånboken. jag är så lättad att jag märkte det. haha. och ja, när vi kom hem till stefan så var pojkarna tvungna att bada sig rena.

hahahahahahaha. asså, de där glasögonen!

thomas är så söt!


jag microsomnade lite på stefans soffa och thomas totalsomnade i stefans säng, men då gick jag och drog ner honom på golvet :) någongång vid 05.30 var vi tillbaka hemma hos ellen igen.
 
fredagen skulle vi vara bakfulla. vi hade liksom räknat med det. men båda sov fram till 12-tiden och sen mådde vi inte så dåligt som vi trodde. så vi åkte ut till dalsjöfors och åt grillat tillsammans med resten av familjen sepp. och den nya söta familjemedlemmen jack!

när vi var tillbaka i villastaden så hyrde vi filmen black swan och glodde på den och sedan var det bara hem och sova. fram tills att det lät som tredje världskriget i ellens hall. vi både blev helt förstelnade och bara tittade på varandra. det var bara spegeln som trillade av väggen.. men ja, LITE skraj blev man ju.

på lördagen tog vi kaffe och c/o och åkte till ett litet ställe och solade och snackade skit. innan vi gav upp och åkte och handlade mat och sedan gjorde vi oss redo för festkväll #2.


världens sötaste anneloo hemma hos fido.

fråga inte? :P

och så var vi ett nytt gäng. ells, anneloo, tysken, hagge, chrisse (jag kallade honom lila), kyckling och fido.

här är dom igen. hahah. ingen vill vara med på kort? tror att lila säger något intressant?

haha noll fler bilder från den kvällen. men vad jag minns så hade jag svinroligt! bara att det blev jättestressigt till taxin och vi var inte nere på stan förän vid halv 1. så vi hann inte med brasssan mer än 1,5 timme ungefär. och sen på ett vänster så mötte jag upp erik och smajlet. minns mest att jag tyckte att kyckligbiten erik gav mig fastnade i halsen och jag trodde att jag skulle kvävas. haha. sa hejdå till pojkarna och så gick vi andra på efterfest...

hahaha. ja. vi skulle bada någonstans. när vi gått på asfalt i typ en halvtimma så kom skogen, och jag går armkrock med thomas och helt plötsligt låg jag på marken. thomas vägrade liksom fånga mig.. hahahahaha. fast han lyfte upp mig och skrattade åt mig och frågade vad jag höll på med. haha. här är en del av resultatet på den snubblingen.

och så kom vi fram till vattnet. haha, asså. thomas fall på bryggan kräver nästan ett helt eget inlägg. men fyfan vad vi skrattade åt stackars nakna thomas som trillade på bryggan innan han ens kommit ner i vattnet.

inte så mycket nakenbadare, bara 1. thomas.


sen gick vi 5 km hem.. och hela söndagen spenderade, jag, anneloo och ellen i ells soffa och kollade på hela första säsongen av twin peaks. inte sådär direkt jättebakfulla, men bara allmänt sega och mysiga.

Kommentarer
Postat av: ells

mvg-blogginlägg. mvg-vecka. jag snor lite pics!

2011-07-11 @ 16:38:39
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0