I don't need you, I got my girls with me.



mötte upp malin och linda i liljeholmen igår och i farsta hoppade petra och liam på pendeln. vi åkte ut till handen (haninge) och införskaffade oss vin och middag och promenerade hem till petras mammas hus.

medans petra skulle natta liam så hängde vi andra i v-rummet. jag ser någon som försöker underhålla oss med lite yoga-poser eller liknande?

efter middagen, flyttade vi ut på altanen och fortsatte dricka vårt vin. vitt, rosé och rött. till sist blev det bara rött, för alla. hua. samtidigt som vi körde ett "jag har aldrig" spel på ajfånerna och andra konstiga förspel - som petra så fint uttryckte sig.

jag var mest bara ganska lite mycket full och smsade sönder min telefon :) och framåt småtimmarna blev det samtal också. hej å hå. och jag bara önskar att jag kunde minnas om jag fin eller grov i mun. fast, som den blyga och fin i kanten-tjejen jag är så behöver jag inte oroa mig.............. eh, what the hell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0