I love you more than everybody loves Raymond.

jag blev tvingad att hänga med syrran ner till täbban för att hon skulle köpa nya kläder.......... vi var inne i varenda jävla klädesbutik. hon köpte EN klänning. och så tar hon ju en sån jävla tid på sig. haha.

eftersom hon är så fruktansvärt seg så fick vi vänta på roslagsbanan i 25 minuter. de går varje halvtimme.....!

middagen stod på bordet när vi kom hem till lilla mami. efter maten så gick jag och mamma, lisa och albin sprang, ner till tanto för att bada.

albin badade. badade och badade. det var svinkallt i vattnet!

men det verkade inte abbi bry sig om. ♥

så gick vi hem i kvällssolen på bergsundstrand.

haha, jag och min syster har jordgubbar på naglarna ^_^

sen satt vi på ballen. albin drack spökvatten, vi andra drack alkohol. mamma började tjata på mig och lisa om att hon vill ha fler barnbarn. båda vi kollade på varandra med panik i blicken. INGA BARN NU, tack.

sen ringde ellen och stefan från borås. ÅH - sakna! blev avbruten mitt i samtalet av min bror, för då skulle vi åka hem. och när jag kom hem ville jag inte alls sova. så jag satt på balkongen och så ringde oskar! så vi knäckte en varsin öl, han i lidköping och jag i stockholm. sen rökte vi och pratade skit i en timme.

imorse vaknade jag till liv vid halv ett.. och nu är klockan 16??? dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0