Jealousy is the best compliment you can get.

idag kom min bror och plockade upp mig utanför porten och sedan åkte vi ut till djurgården och mötte upp pappa. vi gick längs vattnet, kollade på båtar, pekade ut alla turister och gick ner mot beckholmen för att kolla om djurgårds glace-stället var kvar. (där jag & min bror jobbade för några år sen) men det var något nytt företag där nu, coffee cow eller vad det hette. skitfult namn. hehe.


vi käkade lunch på lilla hasselbacken. snacka om svindyr lunch... en sallad gick för 150 spänn. och totalt för oss tre gick det på drygt 500 spänn. ba! men vi hade jättemysig lunch. vi satt och kollade bilder på våra smartphones och visade varandra. helt plötsligt visar min storebror mig en bild på sin telefon. och det var på erik. inte min systers erik, utan min erik. dalstorp-erik. och jag bara; WHAT? varför har du en bild på honom i din telefon? så flinade bara min bror och sa ingenting. jag fattar fortfarande inte varför.. hahah.  

när vi var påväg tillbaka till bilen, så var det massa canadagäss som betade. och jag var bara tvungen att MMSa bilden till min syster. för 10 år sen så började hon jaga dessa djur.. (ja, kanske inte just dessa djur, men aa. fatta vad jag menar!) och försökte skrämma iväg dem. men de är elaka och tjuriga, så de började jaga henne tillbaka och den bilden av min syrra som springer i panik med en massa candagäss hack i häl med gapande käftar och min syster som vrålar; MAAAAAAAAAAAAMMMMAAAAAAAAAA! kommer jag aldrig glömma.


fick skjuts hem av min bror. ♥ och hann knappt upp till lägenheten innan jag och syster skulle ner till täbban och träffa steffi. vi köpte födelsedagspresenter till erik som fyller 23 på söndag. och när vi behövde en liten paus gick vi ut med varsin kaffe och andas lite "frisk luft". helt plötsligt kom sean också.


vi kramade sean hejdå. vi fortsatte att shoppa, för att göra ett till litet avbrott för att möta upp steffis lillebror emilio och vara smakråd när han skulle välja bågar till hans nya glajjor. stackarn, tre envisa tjejer och han hade ingenting att säga till om. haha. när han hade gått fortsatte vi att shoppa. men sen höll vi på att trilla ihop och dö av hunger så vi åt på thaii.


när vi kom hem vid 20-någonting, började vi hinka heineken. och nu har jag svårt att hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0