Manic Monday.



bara en helt vanlig måndagskväll sådär i slutet av juli. löning, jobb och sedan möta upp malin. vi åkte till liljeholmen och på bussen säger jag. vi går till systemet. jag vill ha vin. vill du? säger malin. ja. svarade jag. okej svarar malin. hon är väldigt svår att övertala. så det blev vin för mig och öl för malin. vad har hänt liksom? used to be other way around. jag simmade runt bland malins kläder på slutet av kvällen och sen däckade jag med handen i ostbåge-skålen. och gick upp halv 8 för att åka till jobbet.

KAN JU SÄGA att jag har varit så jäkla trött idag. höll på att somna hela vägen hem från jobbe. buss, tbana, tbana, buss. zzzz. jag tänkte att jag kommer piggna till när jag kommer hem. det brukar man alltid göra. men jag la mig i sängen och skulle vila lite. vaknde 2130. woho. tog två knäckisar till middag och nu sitter jag med tandborste i käften samtidigt som jag bloggar. erik och lisa är mysteriskt borta..

...och jag är så glad att det är tyst och lugnt hemma. så nu kommer jag somna gott igen. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0