The hangover part II

jag blir alltid så fucked up när jag har druckit. hela dagen har jag gått med herr huvudvärk. sov först 4 timmar i natt. vaknade halv 8 imorse och insåg att jag skulle dö om jag inte sov lite mer efter ett glas vatten. somnade om och drömde om smajlet som körde BMX. först var han cool, sen höll han på att köra rakt in i räcket och då blev jag rädd att han skulle dö, så då vände jag mig om och då vaknade jag. tror ni han lever?

annars? jodå. direkt från petrus så åkte jag till jobbe och sen hem. jag dog om och om igen på vägen hem. la mig i sängen och sov 1 timme, men det gick inte heller så jäkla bra. nu kan jag inte somna. för nu är jag pigg. och jag är fortfarande fucked up. och huvudvärken har inte släppt taget, även fast jag druckit litervis med vatten och 2 treo. DET GÅR BRA NU! ;)

stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0