The harder you fall, the higher you bounce.

jag har sovit så dåligt och alldeles för lite de senaste dagarna. och för lite sömn gör mig irriterad och tjurig och mest trött dårå. dah. i tisdags somnade jag på eftermiddagen och vaknade på kvällen när jag egentligen bara skulle powernapa. kunde inte somna igårkväll men var klarvaken 0658 imorse. så idag var jag trött redan vid 15. men har hållit mig vaken. men nu jäklar börjar ögonen fladdra.

JOBB imorgon. men alla andra verkar vara iväg på roligheter. min tid kommer. (skulle ölat med malena + kompis ikväll, men jag banga. och så smsa isak och ville dricka öl, men jag svarade inte ens...? taskig_tjej87. och så smsa toyboy. svara inte heller. jag är anti-sms idag.) orkar fan inte vara bakis en gång till på jobbe.

men NÄSTA VECKA kommer ells & anneloo. ♥ ♥ och då kommer vi ha kul!! och 2 veckor efter det åker jag till turkland. mitt egna lilla paradis. älskar båtluffarlivet. tänk om jag träffar på mücahit. like that's gonna happen. men i alla fall! min fina, roliga turkiska man. :)



PS. PS. jag älskar när alan slänger i ankaret i baksmällan II, när båten står på gräsmattan. HA HA. ♥

Kommentarer
Postat av: anneli

snart kommer viii!!!

2011-07-28 @ 12:44:11
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0