Till min fina vän.


tänkte kasta lite fina ord till min fina vän ellen.

jag är inte riktigt säker på vilket år vi lärde känna varandra. men jag har för mig att det var någongång vid 2003. (och det betyder alltså att vi kännt varandra i 8 år!) men jag minns fortfarande hur. hon hade en grön tröja på sin profilbild på lunarstorm. littledarling och skrev världens bästa dagboksinlägg. jag läste varenda en. (som jag fortfarande gör än idag.. men numera på en annan plattform. killerkat.blogg.se) första gången vi träffades på riktigt var i göteborg 2005. jag åkte dit med min syrra och hon var där med niclas. vi gjorde inte så mycket, gick runt i stan och shoppade, tog en kaffe och sa sedan hejdå. sen har vi i stort sett träffats 1 eller 2 gånger per år. I ÅR har vi setts 3 gånger och bara halva året har gått, och om 1 månad kommer hon & anneloo upp till stockholm!

jag är så fruktansvärt TACKSAM att vi hittade varandra för alla dessa år sen. vad fan i helvete hade jag gjort UTAN ellen? just one phonecall away.. (om vi har tur och inte tele2 bråkar med oss.)

tjejer är ju som tjejer är. och tjejer pratar ofta skit om andra tjejer. ibland man kan vara trött på någon och bara måste spy galla över denna person. men när jag pratade med min syster häromdagen.. pratade vi lite om personer i vår omgivning och vad vi stör oss på osv.. men jag har ALDRIG pratat skit om ellen. DET FINNS LIKSOM INGENTING ATT SÄGA! det finns inget ont att säga, det finns bara bara bara bra saker. hon är världens bästa. lyssnar, kommer med råd, analyserar sönder saker tillsammans med en, är lätt att vara med, kan säga vad som helst till. hon är smart och sund och aldrig negativ eller klagar på onödiga saker. hon inspirerar och HON ÄR SÅ JÄVLA ROLIG PÅ FYLLAN!!! hon är grejen, värsta grymma tjejen.


Kommentarer
Postat av: ells

åh, jäävla sööööt! <3

2011-07-14 @ 09:23:22
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0