At night I can still hear the screaming.

i torsdags åkte vi till nacka för att shoppa. och så passade jag på att springa in och hälsa på min lillasyster som jobbade. skulle gå och köpa en cola åt henne, men vi liksom glömde bort det. hittade ju massa fina saker att köpa. som den där vit-blus/tröja/tunikan som jag köpte. ♥ och så den här ringen som jag råkade få med mig. jag älskar den. den e så fin.



jag hittade ett par iphone-hörlurar. malin har gått och tjatat om att hennes är borta i 2 veckor.. så jag gav hörlurarna till henne. haha. SNÄÄÄLL TJEJ.

när linda kom hem på natten (3-4?) väckte hon mig. först la hon fjärkontrollen på mitt huvud. jag orkade inte ta bort den. sen drog hon bort min ögonbindel och sa "sluta! sluta!" och lät jättearg. då orkade jag titta på henne och säga, lägg av och vände sedan ryggen till. hahaha.. vad trevliga vi var ;)

jag kunde sen inte riktigt somna om.. haha. så var uppe redan vid 8. när malin kom upp skulle jag gå 30 minuter senare. så jag åkte hem.... och hann knappt mer än så. för då kom mina älsklingar med den röda fååårrrrden. (ford)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0