Call your girlfriend!!




dagen slutade bra iaf. jag hoppade ner i badkaret med massa skum och bubblor och drack kaffe. men så kom erik och lisa hem och bankade på dörren och skrek om att de måste skita. vafan ska alla banka på dörren när jag är i badrummet? får inte bada i fred, får inte spy (på fyllan) i fred. man ba, haallå?

imorgon åker lisa och erik till GÖTEBORG. fan vad avis jag är. men.. JAG FÅR VARA ENSAM HEMMA FRAM TILL PÅ SÖNDAG. U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!!!! plus att vi har gjort en deal. om de diskar innan de drar, så vattnar jag eriks (trettiofemtusen) blommor. om de inte diskar.. haha. då är eriks blommor i gisslan hemma med mig. och jag tänker låta de dö. en långsam och hemsk död. mouhahahaha!


väntar på ett telefonsamtaal. sen ska jag krama kudden. puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0