Could you be any cuter?

haha. vet inte om jag är lättroad idag. men det här är typiskt stefanie.


min mobil ringde nyss.. det var något konstigt nummer som jag varken känner igen eller har i min mobil. jag svarar aldrig på sådana nummer. inte den här gången heller. jag svarar aldrig på dolt/privat/okända nummer heller för den delen.

sekunden efter får jag ett sms:
"det här är mitt nya nummer. är du i täby?"

vem är denna människa tänker jag?




några sekunder senare kommer ett till sms:
"det är stefanie förresten..."


HAHAHA, så jävla söt.


så nu dissar jag jobb och åker hem till täby. det är ju bara 2,5 mil hem. ska träffa steffi ♥. har inte träffat henne på evigheter. typ i mars eller april typ. typ, typ, typ. ÅH, saknat!

Kommentarer
Postat av: MLI as Emelie, who´s gleeful?

tack tack blir så extremt glad när jag får så fina kommentarer det verkligen lyser upp min dag, fördå vet jag att jag har gjort något bra:D



kram<3

2011-06-27 @ 23:28:49
URL: http://gleeful.webblogg.se/
Postat av: emma

wira på fredag, wiho. vill du ta en promenad någon dag innan? puss

2011-06-27 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0