Fan -wait for it- tastic!

efter en hård arbetsdag med att arkivera tusen pärmar över till kartonger och sedan bära upp alla i den läskiga ståltrappan högt upp på vinden, (tur att det finns dusch på jobbet - värsta träningspasset!) så var det dags att lämna kontoret. åkte med tunnelbanan tvärs över hela stockholm. Jocke var generös med ett nytt busskort till mig (tack!) och sedan kom shoppingen i gång på allvar. kan säga att det var stora och många påsar och kartonger med på hemvägen!

några timmar senare var jag hemma och då sprang jag ut och mötte morbror och hundarna innan vi gick på en långpromenad. tog drygt 2 timmar, igen! :)

jag älskar fingal! (helsvarta vovven som inte skäller! bara hoppar mot mig.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0