FY FAN VAD DU ÄR BRA, ANTON!

imorse tog jag lite sovmorgon, men så blev det bråttom in i duschen för att sedan snabba på ännu mer och springa ner till buss610. skitroligt att det varit 25 grader idag. jävlar vad varmt det var. höll på att svettas bort på bussen. emma och julia mötte mig vid bussen och så gick vi till huset.

(haha, lägg märke till min omplåstrade stackars tå)


vi åkte till åkersberga och väntade på att anton skulle springa ut. cool byggnad! och fortfarande dövarmt. smockat med folk och solen sken som satan. och här har vi honom..  

världens bästa anton! ♥

sen tog julia (anton och emma är mina kusiner och julia är deras halvsyster) över antons studentmössa och alla hans gossedjur. söta julia, hon hoppade på anton och sa; jag älskar dig, anton, jag älskar dig.

medans anton åkte flak så åkte vi hem till huset igen och gjorde fint med ballonger och diverse. sen kom massa folk. och tillslut kom huvudpersonen. jättebra dag. *stolt kusin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0