Give me a break.. please.

morgonen började väl inte sådär jättebra. hade bara sovit i fem timmar. precis när jag ska gå till bussen ringer min syrra.

denice: ja, vad?
lisa: asså... kolla ut genom ditt sovrumsfönster.
denice: varför? jag måste till bussen.
lisa: men gör det bara. kolla rakt ner på marken.

öppnar fönstret och lutar mig ut.

denice: meeen ååååå.
lisa: visst är det dina?
denice: vafan, jag undrade vart mina kläder hade tagit vägen.


hahahaha. mina kläder har alltså ramlat ut genom mitt fönster och svävat ner de 3 våningarna och sedan legat i rabatten hela natten. kändes inte alls pinsamt att springa ner och plocka upp allt... ba!




sen fortsatte det med att jag kom försent till tandläkaren eftersom polisen hade spärrat av odenplan pga "bomb"?? och något bra som hände på bussresan var att jag såg isak och mathias ute och gå! ♥ min tandläkare hittade mini karius och mini baktus. så imorgonbitti ska jag dit och borrrrrra. :'(

efter tandläkaren började det spöregna.. jag åkte till farsta och flörtade lite med expediten och fixade ett par nya skor. hahaha. "jag får lita på dig, du ser ärlig ut." hahahahahaha, skenet bedrar ;)

höll på att somna 3000 gånger på jobbet. och NU är jag äntligen hemma.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0