I was making out with your friend.

vi blev upplockade och åkte till söder. där vi började med att laga middag till mamma/svärmor/farmor. vi gjorde potatisgratäng. lax och fläskfilé. romsås och tzatsiki. och så efterrätt.

min kära svägerska och lillasyster hade klätt sig som tvillingar, utan att veta om det.


när mamma klev innanför dörren hoppade vi fram med det här plakatet. haha. se så fint jag och albin har skrivit och ritat. (det är mitt gamla numera fyra år gamla studentplakat som vi satte ett stort papper på och gömde min bebis-bild.)

mamma blev jätteglad.
så himla skönt att ha henne i sverige igen. missförstå mig rätt, jag tycker det är jätteroligt att hon åker utomlands (mest hela tiden). det är bra för henne. men jag AVSKYR att hon flyger. är alltid livrädd att planet ska störta och att hon ska dö. ångest, ångest. fyfan. men det gick bra den här gången också. :)

vi var nog lite fulla i bilen hem. haha. jag satt och garvade åt allt. eller ja. lisa och christin gjorde sig fula med solglajjorna och dansade med dubbelhakor. det var roligt. fast det tyckte nog inte albin och jonas.

jag kollade på BB och sen gick mina ögon i kors. var verkligen överrött och ville inte sova fast jag ville sova. konstigt är det. men så vaknade jag i morse vid 9. kände mig helt snurrig, så jag la mig igen och vaknade först vid halv 1. sedan har jag legat ute på balkongen och läst... jag har numera bränt mig på ryggen (igen.) haha. HALVA RYGGEN ÄR BRÄND. vänster sida.. haha, måste jag säga att det verkligen är hur fult som helst?

måste sola ikapp höger sida imorgon.

SNART SKA JAG UT PÅ PROMENAD. jag kan gå i ett par skor. jag gjorde sönder blåsorna på tårna. haha, albin tittade på mina tår igår på balkongen och pekade; "De sönder!"




(shit, vilket flummigt inlägg. jag kan ju knappt skriva svenska längre.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0