Look what you have done.

åkte till björnsan och satt och snackade med robeson och malin innan vi stängde och gick hem vid 22. vi gick förbi big brother huset på vägen hem. de har redan börjat montera scenen och sånt inför söndagens final. hoppas simon vinner!
vi gick hem och drack vin på balkongen och snackade om livet. kan ibland vara det bästa som finns. vid 0200 kändes det som det var dags för sängen. jag slocknade på två sekunder. väcktes imorse av att linda hängde över mig. "denice.. kan du hjälpa mig? om du går upp nu får du kaffe.." haha jag gick upp på 2 sekunder och så fixade vi lindas studie-inloggning. *been there, done that*


nu sitter vi i solen på balkongen. snart ska vi på morgonpromenad.




ps. jag klarade min utmaning i går och uppade 7 gånger. den du ells! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0