Now I wanna leave. But I'm lost.






varför är det alltid samma sak? varför går allting sönder på en och samma gång? alltid, alltid, alltid.



det känns som jag håller på att ge upp. jag orkar inte. jag orkar inte. jag är så svag. jag orkar inte. jag orkar inte. JAG ORKAR INTE. HÖR DU MIG? JAG ORKAR INTE! jag orkar inte. jag orkar inte sluta skriva att jag inte orkar. för jag kan inte tänka på någonting annat. om jag bara hade kunnat, så hade jag trillat ihop i en hög och bara inte orkat. inte brytt mig, inte kännt något, inte sagt något. jag hade inte orkat. men inte ens det orkar jag. jag orkar inte trilla ihop. jag orkar inte resa på mig igen, för hundrasjuttioelfte gången. jag orkar inte. jag vill inte orka bry mig. jag vill inte orka fortsätta. men det är just precis det jag gör. jag ger inte upp, jag trillar inte, jag bryr mig och jag orkar. jag ger tamigfan aldrig upp.

men just nu orkar jag inte hela vägen. jag orkar bara inte. hjälp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0