The beauty of the heart cannot be stolen.

tycker att helgen mest har bestått av sömn, sol och promenader. fast inte mig emot. på min lilla 5km runda så finns det här lilla huset. det är rosa (solen förstör bilden, det ser vitt/gult ut, det är rosa!) inte för att jag själv skulle vilja bo i ett rosa hus, men det är så gulligt.


när jag vaknade imorse.. var mitt hår helt lockigt. har inte plattat det på länge. det är alltså såhär mitt hår egentligen ser ut när jag inte misshandlar det med plattången. jag tycker att det är jättefult. älskar min plattång ♥



idag var inget undantag. morgonpromenad, brunch, sola, läsa bok sedan snabbt in i duschen och sedan möta malena i stan. vi gick och hälsa på min-jee som jobbar på PONG på drottninggatan 71C. GÅ DIT. *reklam* det var jättelängesen jag såg henne sist. det var väl när vi fick våra VG-betyg i december. ett halvår! herregud.

jag gillar verkligen mina två nya kompisar, malena & min-jee.

eeeehm. sen gick jag och malena och fikade på kungsgatan innan vi var tvungna att gå och möta hennes morbror. hahaha. han kom i rosa foppatofflar. HELT UNDERBART. men då ringde min syster och var svinsur. "var är du?!?!!?!?" "jag är i stan. vadåra?" "VARFÖÖÖR DÅÅÅÅÅÅÅHHH?!?!?" klick. jävla snorunge?

sen klickade hon bort mig varje gång jag ringde. tillslut skickar hon ett argt sms och säger att hon glömt sina hemnycklar på jobbet. man ba: jaha. och det är mitt fel, FÖR ATT....???

så jag fick åka hem bara för att öppna dörr-helvetet. tack för du förstörde min kväll.



och så hade jag tänkt att jag skulle gå en liten promenad nusåhär på kvällen. men då har min lillasyster snott med sig MINA nycklar till stan. jag kan inte lämna lägenheten nu. 1. jag kan inte låsa ytterdörren. 2. jag kommer inte in i porten efter 21 utan nyckel.

ÅÅÅÅÅ. SMÅSYSKON!!


annars är det rätt mysigt.
jag njöt av att få vara hemma alldeles ensam. stod och diskade i högklackat och hade världens högsta volym i hörlurarna. helt plötsligt kommer en karl in och skrämmer skiten ur mig. "hahahaha, discodiskar du i högklackat?" erik ska alltid skrämma mig när han kommer hem. baaaaa!!

nu har jag bloggat färdigt. *jobbigt*

sov gott. puss & kram. I LOVE MY LIFE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0