WAKA WAKA, WAKA WAKA! ♥

okej det är alltid likadant, samma gamla visa. flyger högt men jag landar så dåligt. däckar i glädje och svävar på moln. har bestämt mig för gott, måste bort härifrån. för jag vaknar med ångest, vaknar med smärta, blandade känslor, tyngd i mitt hjärta. något måste gått fel - fick spel, ringde lite folk sa vi syns aldrig mer. varför då, varför sa jag det så? minnen kommer tillbaks, men fragmenten är små. känner mig blå, kryper ner under täcket, fan vad jag snackade, fan vad jag läckte. alla känslor jag gått och burit på, sagt vad jag tyckt men det är fult ändå. för nu kommer det fram med en flaska i hand. fucka upp det är mitt andranamn!


jag har fuckat upp igen, ja.


dagen bestod av jobb. jag slängde ihop en svingod ceasarsallad bara sådär. ;) jobb, jobb, jobb. pimpla kaffe och sprang runt barfota och hängde med the grabz. kom inte därifrån förrän vid halv sex och då direkt till centrum för att köpa nya skor. råkade bli två stycken. men jag får ju så ont i tårna.. mina stackars tår. jag älskar mina nya skor! sedan hem. hann typ knappt hem. hann vara hemma i 30 minuter och sedan ut på 1 timmes promenad. jag sprang upp och ner för den BRANTA backen. hahaha. måste sett helt cp ut.

har haft telefondejt med ells. nu har mitt lillfinger somnat. måste typ sova? ska vara hos tandis imorgon och han ska få inspektera mina gaddar igen. ush. bara han inte säger att han vill dra ut en till visdomstand. haha och sen måste jag åka ut till förorten jao, WOOOOOOOOOOOOOP ;)

nu ska jag väcka mitt finger och sedan försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0