You've got to get online, honey.

bra dag igår!

 

var hos johanna och färgade håret. vi hinner aldrig prata klart, även fast jag var där i två timmar. vi slutar alltid mitt i en konversation. världens bästa johanna. "men denice! vad har du gjort med ditt hår?" misshandlat det? :/

gick upp till warner-kontoret som ligger ett stenkast från johanna. fikade och chillade lite. jag hittade en kondom-hatt. SÅ JÄVLA SNYGG! jag ska få den sen, jag kunde inte bära med mig den just då.

åkte bort till södermalm för att hämta min post hos mamma. hon slängde ihop en lax-middag och sedan satt vi och grillade oss i kvällssolen på balkongen. men jag var tvungen att åka vid 20 för att öppna dörren åt steffi.

jag har numera ett nytt, skitsnyggt mobilskal!! ;)


hann inte vara ensam hemma speciellt länge, typ 10 minuter senare satt steffi och lisa med mig i vardagsrummet och vi snackade om "the old times". de taggade till inför peace & love.

klockan 23 hörde jag hundarna skälla utifrån. jag sprang ut på balkongen och såg morbror & kusin. jag slängde på mig lite kläder och så gick vi på långpromenad runt täby.

roslagsbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0