It always gets me.

jag är så trött på mig själv just nu. vet inte varför. men mina beteenden, mina rutiner och mina tankar. så jävla jobbigt att man inte kan ta avstånd från sig själv ett litet tag. känns som jag springer i ett hamsterhjul och bara springer runt, runt, runt..

bara företagsekonomin känns rolig just nu, även fast jag inte kunde ta in all information idag. kändes som hjärnan var helt geggig. f-e lektionerna går alltid så himla fort och de är ändå 2 timmar. men matte C kursen. asså vad det suger hästballe. ska åka dit om cirka 15 minuter. men jag känner NOLL motivation att gå dit. 3 timmar och 45 minuter. det kan ju ta död på vem som helst. kommer dock gå vid 21. 3 timmar och 15 minuter RÄCKER. och jag vill vara hemma innan 22.

och imorgon har vi matteprov.. man baa. jag dör. låt mig vara.

You've got to love me when I want you to.

jag vill inte! jag åka hem och sova. jag HATAR matte! varför skulle jag läsa matte C? skyller allt på anna. det var hon som ville gå den. och sökte bara för vi skulle gå tillsammans..... men hoppas isak är där idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0