A line like that would have floored me.

lisa tycker att min väska ser ut som ett monster.. I can see her point.



jag har inte lika mycket livskris längre. vissa dagar kan jag få panik och tänka "vad fan ska man göra med livet?" jag vill göra något. jag vill inte leva 9-5 liv och supa mig full på helgerna för att sedan starta om igen. snacka om ångest. jag började för ett tag sen. bestämde mig för att läsa engelska B. fick slutbetyg VG+ och lärde känna världens bästa malena. började läsa kommunikation och utvecklingsvillkor på 7,5 poäng på universitetet. lärde känna fanny! fick C som slutbetyg och jävligt nöjd. det fick mig bara att bli ännu mer taggad på längre kurser på universitetet. bli något! så nu har jag precis avslutat matte B kursen på komvux och väntar oroligt på resultatat som kommer på onsdag (23/3). redan nu på måndag (21/3) börjar jag läsa företagsekonomi A och matte C i 2 månader, intensivkurser. idag hittade jag också 2 veckors intensivkurs för körkort som isf ska börja 30/5 - precis när matte C och företagsekonomi A är slut. jag måste ju ta lappen, eftersom jag och linda ska lära oss italienska och ha roadtrip i italien. (jag ska köra bil och linda ska dricka vin) venedig, rom, milano.. hälsa på steffi på sicilien? och det största av allt är ändå programmet jag har sökt till hösten på universitetet som är på 210 poäng. sammanlagt 3,5 år. och 1 år ska man praktisera, om man vill i ett annat land. det vill jag! herregud, tänk om jag kommer in? (tänk om jag inte kommer in?) då har jag iof sökt fristående kurser som jag också vill läsa, men som inte är lika högt prioriterade i livet just nu. fast teckenspråk vore jävligt roligt att lära sig! kommer bli en nervös sommar och vänta på svaret.

HIT ME WITH IT! I'M READY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0