As my life flashes before my eyes.

ALLT går åt helvetet! allt på en gång. det finns ingenting som är bra just nu. åt helvete med allt då. lika bra! So many won’t get the chance to say goodbye, but it’s too late too pick up the value of my life. hur fan kan man göra så många fel på en och samma dag? hur kan allt bara ruttna? hur kan allt bli dåligt samtidigt? har det alltid varit så, och jag har äntligen öppnat ögonen? stirrar sanningen i vit ögat. herregud. I’m terrified. orkar man fixa allting eller ska jag låta det vara? ska jag kämpa eller ska jag börja om, igen? åter om och om igen. alltid samma sak. eller nej, men det är alltid någon skit. negativ_tjej_87.

faller alltid tillbaka till mitt dåliga mönster, dumma beteenden och inåtvänd. irritation och ångesten misshandlar mig inifrån. och det kryper i kroppen på mig. kan inte koppla av. vill inte visa mina känslor utåt, men känner för att bara få springa och skrika tills jag inte orkar mer. känns just nu som jag aldrig skulle stanna. If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

And all the mistakes that went on for too long
Wish there was a way I could delete it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0