But then I spent so many nights thinking, how you did me wrong. And I grew strong and I learned how to get along.

jobb idag. jag invigde det gröna ullaredslinnet. woho. bättre än jag trodde! skulle köpt flera färger. typ alla färger! ;) hehe. har haft en himla skön dag. min namnsdag också. mitt hår är så otroligt slitet just nu. jag måste verkligen klippa och färga det. men johanna (min bästa, underbaraste frisör) är i italien. och jag vet inte riktigt hur länge eller när hon kommer tillbaka. koom heem. jaag beehööveer diig!

JAG ÄLSKAR VÄSKAN!

fick middag hemma hos mamma idag. lyx! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för dina fina ord. :) Hoppas du får en bra dag!

2011-03-02 @ 08:42:15
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0