Dag 26 – Inom ett år.

om ett år ska jag bo i min drömlägenhet, med vit inredning och massa vita ramar med fotografier på de jag tycker mest om. jag ska ha kommit in på min utbildning som jag vill gå. jag ska samtidigt ha ett roligt extrajobb bara för att det är roligt. helst skulle jag vilja ha fått en bebis också. men då funkar inte mina andra planer på jobb och plugg. bebis får kanske bli ett senare projekt, om jag inte skaffar bebis och skiter i plugg och jobb och blir lyxhustru som christin tycker att jag ska bli.

helst skulle jag vilja dela på mig så jag kan vara på flera ställen samtidigt. jag skulle vilja vara i borås, men samtidigt vara i stockholm för att vara nära min familj och lille abbin. jag vill ha flera jobb och gå flera utbildningar. jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra. jag känner mig lite schizo med alla drömmar och mål jag har. jag kan inte välja alla samtidigt, men jag vill inte välja bort något annat heller.

vi får helt enkelt se var jag är, den 7 mars 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0