First I'm sad and then I go back to being awesome instead.

okej. jag har fått ett stort hinder i min väg. men jag verkar fungera bättre när jag har ett stort hinder att ta mig förbi. så, denna gång ska jag inte ge upp heller. dessutom är detta hinder någonting som jag alltid velat göra, för den andra saken som jag också velat göra. då kanske jag får båda! det vore ju ändå helt perfekt. det kanske tar ett tag, men det är absolut värt det. eller så tar man den snabba vägen! tänker fortsätta prata i gåtor och ni kommer inte fatta någonting :)

snart ska jag iaf ta bussen till skolan. matteprov, here I come, and here I'll lose. närå. men pratade med älskling för några timmar sen. han bara; "du är så duktig. du kommer få MVG." hahahahahahaha säger jag. det kommer jag inte. men G vore ju helt perfekt. tveksam om jag vill fortsätta på matte C alltså..... åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0