How wonderful life is when you're in the world.

jag är vaken nu.. igen. med ett dunkande huvud och illamående. om jag rör mig onödigt fort så känner jag mig som en liten ynkling och måste lägga mig ner och ååh, aah:a mig själv. sjukt ändå att jag kunde dricka så mycket på så få timmar, knappt ätit något under dagen och ändå liksom inte bli SÅ full. jag menar, när jag skulle gå hem, så råkade jag ju bara gå förbi min egen port några meter, så fick jag vända och gå tillbaka. ;) 

snygg-erik och snygg-lisa blev hiphopers när vi väntade på kristin. 

vi åkte till täbban och köpte fruktsallad. heeheee. och tranbär så vi kunde göra tranbärsvodkadrinkar. gott.

uppe i lägenheten så:
niklas: är det här din boxningssäck? *går fram och smäller till den*
erik: *erik hoppar fram från hallen och har en förtvivlad röst* NEJ, det är kristins mamma!

sen hade niklas sönder "kristins mamma" vi fattar fortfarande inte hur han gjorde det.

jag vet inte vad jag tänkte här, eller om det bara blev fel.
det här var ansträngande. nu måste jag vila mitt huvud lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0