I took his heart when I pulled up that gun. Pull the trigger, pull the trigger, BOOM.

när jag var på väg till jobbet i fredagsmorse skickade petra sms och frågade om jag ville äta middag hos henne. så under jobbdagen var det det jag längtade mest till. vid 14 började hon äntligen promenera till mitt jobb. vi gick en solpromenad, med barnvagn och kafffe i termos. gick till coop och köpte middag och fikabröd till pojkarna på kontoret. sedan hem till petra för middagen.


jag och ali hade ninjafruits-tävling på petras iphone. vi kom på delad första plats. haha. lagom tråkigt :p sedan kom petras mamma också. hon är himla gullig. det är lite speciellt att kommunicera med en döv person när man själv inte kan teckenspråk. men jag vill lära mig det. ellen kan ju också det. det kan jag söka på tisadg när universitetet-sökningarna börjar. woho.

ali åkte på jobbmiddag, petras mamma åkte hem och några timmar senare när jag skulle börja åka hem så ville jag inte. så jag stannade kvar en stund. jag fick ju gå runt med liam i famnen. sötisunge! när jag kom hem var erik hemma. jag berättade om min onda fot och han tog en titt. han FICK UT glasbiten som har suttit fast i min häl (typ hur länge som helst!) fan vad ont det gjorde. men nu kan jag ju gå normalt igen! :)

mitt i big brother ringer lisa. hon har glömt sin plånbok på mcdonalds i södertälje!! och var då i örebro. hahaha. SMART_TJEJ_30000!!! som erik sa! hahaha. det smittar av sig. iaf. hon fick tag på mcdonaldsfolket och de hade hittat plånboken, ("den är stor, brun och avlång." hahaha!) så den är i tryggt förvar. men jag skulle in på hennes internetbank och föra över hennes pengar till elin.G's konto. och sen ville hon att erik skulle åka till södertälje och hämta plånboken. STACKARS ERIK!!! hehe. men nu är allt fixat. så typiskt min syster.

idag är det VÅRSOL!!! :)
men jag ska plugga matte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0