If I said my heart was beating loud.






i måndags lämnade jag in mitt stora arbete för matte-b kursen. vi höll på med diagram och frekvenstabeller, lägesmått och allt som har med statistik att göra. sjukt tråkigt, men det är gjort. packat och klart! ;) idag skulle jag pluggat matte. men sängen och sömn var så mycket mer tillfredsställande. haha. efter telefonsamtal, så hamnade jag på fejjan och hade värsta långa diskussionen med erik och glad_kille_88.

sprang ner till ica för att handla middag och sprang hem igen precis innan BB började.

nu är snart äntligen denna tisdag över. imorgon ska jag till johanna!! :) ska försöka ta före och efter bilder. mitt hår är verkligen FÖR TÄSKIGT nu. slitet och otroligt mycket utväxt. jag har inte klippt mig sen i oktober. jag ska klippa kortkort. haha. bara för att isse inte vill att jag gör det. hahahaha. "det är fult med kort hår!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0