I'm too numb to feel right now.


fan vad arg jag är. fick ett mail som gjorde mig så fruktansvärt arg och irriterad. HELVETETS JÄVLA HELVETESKIT. allt bara rasar som ett korthus. nu är det över. vafan. skitsamma. jag hatar det. jag orkar inte bry mig. arg, arg, arg. JAG VILL INTE JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAAAAAAAAN!!!! allt blev ju så helvetets jävla jobbigt just nu. roadbump! jag kommer inte vidare! och helvetets jävla väder. först sol, sen SNÖ och sen sol och nu mulet. BESTÄM DIG!! jag är bara sur och arg på allt och alla.

jag vet inte vad jag ska göra?!?! för det första bör jag nog lugna ner mig lite!! EEELLEN!! jag vill ringa dig nu :'( fan att du är i skolan. i neeed you. nej, ska göra mig av med lite agressioner.. means STÄDA. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN SÄGER JAG BARA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0