It's because we are in our la la land.

hey hey hey. heeeeeeeeeeeeeey. update here we go. jag längtar till big brother ikväll. haha, LIV! ehm. jag gick upp klockan 9 och tokstädade. allt är skinande rent. i helgen är jag återigen själv. FIFAN så underbart. får bor några dagar i ett rent hem. jag har förmodligen trampat på en glasbit eftersom jag har ett blödande sår i foten och ett glas stod trasigt på diskbänken. happy. ska iväg och glo på tapeter om några timmar med mami. jag var bara tvungen att tvätta håret. jag klarar inte av massa produkter i håret. haha. obekvämt :p
KAFFE med syrran coming up. HERE WE GO.


Kommentarer
Postat av: Karin

ja här i bangla är dessutom allt så väldigt annorlunda:p

Hoppas du får en fin fredag:)

2011-03-11 @ 09:47:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0