It's up to you to find beauty in the ugliest days.

nu kör vi lite positivitet här.

jag gick upp klockan 7. och det var verkligen asbra, för nu har jag hunnit tvätta alla kläder och det betyder nytvättad och bredare valmöjligheter på morgonen. hann ha telefondejt med ellen. vi pratade tydligen i 40 minuter men det kändes som 10. jag har hunnit plugga matte. jag har rensat min gamla dator på massa onödiga bilder och skit.

jag tog en liten powernap sådär mitt på dagen. sov lite längre än vad jag hade ställt larmet på, men det är bra. då är jag pigg nu! och ska strax gå iväg och ta bussen till skolan. det gör ingenting att det är kallt och mulet, för det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. och idag blir det vinterjackan back on.

jag ska till skolan och göra matteprov! bra bra bra! jag längtar!

efter matteprovet åker jag till hornstull för att äta pannkaksmiddag med min älskade familj.

VÄLDIGT BRA!! :)

det var också väldigt roligt att facerape:a min syrra.
tillochmed hon garvade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0