Like I have never ever known.

strax är big brother slut. förstår inte att jag orkade hålla mig vaken till 1 och nu är klockan snart 2. jag önskar att jag kan ta sovmorgon imorgon men lär ju vakna vid 6 eller 7 som vanligt. och sedan somna om och drömma konstiga drömmar. imorgon (eller idag) är det 25 mars. det är fredag och löning. juste. älskling fyller 26 idag. hehe. han ringde idag och frågade om jag har köpt present till honom. jag sa "jaa!" men det har jag ju inte. hahaha! ska jag strunta i det? vad fan ska man köpa? haha. vi pratade om det för några dagar sen. jag sa att jag skulle köpa en lägenhet åt honom och då frågade han om vi skulle bo tillsammans.

nej. nu vill jag sova. trötttttttttttttttttttttttttttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0