Made a wrong turn, once or twice. Dug my way out, blood and fire. Bad decisions, that's alright.




hade egentligen tänkt att jag skulle spendera dagen hemma, ta det lugnt, pyssla lite, fixa uppgifter som var tvungna att bli klara. men mamma ringde och sa att jonas och albin var på väg till henne. jag höll på att göra mig klar, men så pratade jag med isse i telefon och jag fick utskällning. "ska du ha stryk eller?" fick jag höra några gånger. "du får aldrig göra så igen!" och bla bla, så jag var tvungen att ringa ellen. men så rann tiden iväg och mamma skickade sms och ringde och frågade vart jag var. så idag har mamma, albin och jag varit i stan. shoppat och så. när vi kommer tillbaka till lägenheten för att fika med jonas så säger han råkade äta upp alla munkarna! FYRA! jonas fick gå och köpa fyra nya. jag frågade om jag fick ta jonas munk då. nää.

vi åt middag och badade albin i tunnan. och sedan gjorde vi sällis till tekniska. nu har jag druckit kaffe. glor på solsidan. och halvtimmen efter solsidan till big brother, MÅSTE jag skriva matteuppgiften. SEN BIG BROTHER I 1,5 TIMME. nice, nice, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0