That is complete bullshit, I'd rather you break down and tell me that you hated me. At least there would be some passion in it.



mattelektionen var inte sådär jättehemsk eftersom isak var där! vi satt tillsammans och garvade mest åt vår virriga lärare. skapade en pakt med tjejerna som satt framför oss också. haha. tydligen så skriver man upp sin egen närvaro. så när klockan var 20, gjorde isak och jag det och sen gick vi. HAHA. vi har nu kommit överens om att om isak inte är där, tar jag hans närvaro och viceversa. :)

nu ska jag göra lite företagsekonomi uppgifter och sen somna till saw.. HAHA. för imorgonbitti (0700-1100) har jag tvättis. WOHO. äntligen lite rena kläder. och sen får ni veta resten imorgon. nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0