welcome to my silly life.




jag hade megaskitit hår när jag åkte till jobbet igår. jobbade och försökte göra matte-uppgiften. jag hann typ halvklart. ska skriva mera på den idag. igårkväll åt jag middag tillsammans med min gudmor och mamma. vi pimplade vin och pratade om turkiet-resan, norskarna och min älskade kapten mücahit! ♥

jag mår väl lite sådär halvbra idag. haha. jävlar vad mycket vin det blev igår. ehm, så om 1 timme har jag tvättstugan. BAH! och någon gång mellan 1530 och 1600 kommer jonas, christin och albin i bmwn och hämtar upp mig och så åker vi ut till farsta för att käka middag hos pappa. vi ska fira att jonas har fått ett nytt jobb! och att jag fick C som slutbetyg på universitetet. woho. jag är den första (och sista?) i vår familj som läser på universitetet! :) haha. och så är det soooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0