Well I'm getting happier all the time, which is very nice.








haha, matte C läraren är ju lite udda. fan jag saknar elisabeth. hon förklarade ju ändå så man fattade. den här läraren är lite för mycket inne i sin matematik så han har lite svårt att lära ut, pedagogiskt. vilken jävla tur att uppdateringen av matte är helt färsk från förra veckan. men något som är SVINKUL är att ISAK (från KBT:n) också ska läsa matte C. hahaha. helt sjukt! snacka om liten värld! :):):)

blev polers med amanda också. henke från matte.B är med också. så det var henke, amanda, isak och jag och snygg-kille-jag-ej-kan-namn-på-än. eller ja, vi var typ 60 pers inne i salen.. kvavt och dålig luft? svar ja. tillskillnad från företagsekonomin där vi var typ 20 stycken. haha. nu känns allt bra igen!

och baby! fan vad glad jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0