Whenever you knock me down, I will not stay on the ground. Pick it up, pick it up, pick it up, pick it up, up up up.





jag har shorts på mig idag. WOHO - VÅR!! det är varmt och sol ute, 9 grader på balkongen. haha. men i vardagsrummet var det 29!!! asså, vårt vardagsrum är alltid så äckligt varmt!!

mötte min morbror och kusin på danderyds tunnelbaneperrong!

och nu är jag i hornstull. skaaaa egentligen plugga matte. haha, men om 2 timmar slutar linda jobbet och då ska vi ta en kaffepromenad och kolla läget i skolan. jag lyssnar just nu på justin bieber - never say never. ba?

jag är sugen på kaffe, nu.

när ska jag få plugga-matte-disciplin? så trött på mig själv!! :P

Kommentarer
Postat av: Emma

när man träffar dig inser man hur seriöst mycket man saknar dig. du är söt. och så blir man himla glad av att vara kring dig.

2011-03-15 @ 21:46:28
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0