You are a cheater and a liar.



idag gick mattelektionen jäkla fort. vi höll på med sannolikhet. det var rätt roligt faktiskt. helt ärligt. sen fick vi tillbaka våra statistika undersöknings-arbete. yep yep. jag var den enda hon inte behövde prata med i ett enskilt rum och jag var den enda som hade fått med allt. yep yep. matte-nörd. hon tillochmed satte sig ner bredvid mig och bara; "vilket intressant arbete!" haaaaaaaaaaaha. jag dör.

men nu har jag sån ooooooooooooooooootrolig huvudvärk. har inte ätit på hela dagen. eller jag åt ju middag nu när jag kom hem kl22. slickad framför kanal elva och biiiiiig braaathaaa.

nu är det dags att glo film och sen somna som en prinsessa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0